Метою методичної комісії є вирішення актуальних методичних проблем, моніторинг результатів навчальних досягнень учнів, інформаційне та методичне забезпечення навчального процесу, розповсюдження і поповнення перспективного досвіду.
Методична комісія викладачів природничо-математичних дисциплін забезпечує викладання фізики, математики, хімії, біології, основ інформатики, технології, екології, астрономії.
Свою роботу методкомісія спрямовує на забезпечення якісного оволодіння системою спеціальних предметних знань, навичок і умінь, необхідних у повсякденному життіучнів та фахової підготовки у здобутті обраної професії.
У складі комісії:
Буць Т.Я.- викладач фізики та астрономії, вища кваліфікаційна категорія.
Власова О.М. - викладач хімії та біології, вища кваліфікаційна категорія, старший викладач.
Лисобей О.П. - викладач біології, вища кваліфікаційна категорія.
Мельник Н.В. - викладач основ інформатики, вища кваліфікаційна категорія.
Біленька Б.Б. - викладач математики, вища кваліфікаційна категорія.
Семенюх І.В. - викладач фізики і технологій, спеціаліст І категорії.
Викладачі методкомісії працюють над методичною проблемою:
"Проблеми навчання і його роль у розвитку пізнавальної активності і самостійності, яка включає такі складові:
- впровадження інноваційних технологій на уроках;
- роль алгоритмів в активізації розумової діяльності учнів;
- здійснення індивідуального підходу до учнів на основі їх реальних навчальних можливостей;
- нетрадиційні форми і методи організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках.
Члени методкомісії - активні учасники обласних методичних об`єднань; діляться своїм досвідом і напрацюваннями під час тематичних засідань, семінарів, які проводяться обласним навчально-методичним центром професійно-технічної освіти Тернопільської області.
Методичні проблеми, які стоять перед педагогами, стимулюють їх до підвищення свого професійного рівня та методичної майстерності.
Викладачі прийняли участь у конкурсі методичних розробок, який проводився навчально-методичним центром.
Члени методичної комісії постійно у пошуку нових форм і прийомів вивчення предметів, які були б напрвлені на формування сильної особистості, здатної жити і працювати у світі, що безперервно зазнає змін, здатної сміливо розробляти власну стратегію поведінки, здійснювати моральний вибір й нести за нього відповідальність, тобто такої особистості, яка спроможна саморозвиватися й самореалізовуватися.