Методична комісія гуманітарних дисциплін

    Методична комісія викладачів гуманітарних дисциплін складається з 5 чоловік.

    Головою методичної комісії є викладач англійської мови Топоровська Наталія  Ігорівна.

           Усі члени комісії мають відповідну освіту: 3 члени мають вищу категорію, один з них- вчитель-методист, один- старший викладач; 1- першу категорію, 1- спеціаліст.

        Методична проблема, над якою  працює методична комісія:

           Використання інноваційних  технологій та вдосконалення методики проведення уроків з їх  використанням.

              Методичні проблеми, над якими працюють члени методичної комісії гуманітарних дисциплін

1. Гресь М.Р.

Удосконалення методики проведення уроків з використанням нестандартних підходів

2. Галоха В.М.

Організація групової діяльності та способи створення груп.

3.Довгань Л.М.Роль міжпредметних зв”язків на уроках світової літератури.
4. Топоровська Н.І.

Комп’ютеризація навчального процесу. Проектування, створення та використання мультимедійних презентацій як засобу розвитку пізнавальної діяльності учнів на уроках англійської мови.

5. Галоха М.М.

Етика та психологія педагогічного спілкування. Мистецтво ораторства.


           У цьому навчальному році викладачі гуманітарного циклу продовжують працювати над:

·       Удосконаленням змісту, форм та методів навчання та виховання учнівської молоді;

·       Забезпеченням єдності органічного зв”язку загальноосвітньої та професійної підготовки учнів;

·       Сприянням всебічному розвитку, духовному збагаченню, активному становленню, й самореалізації особистості в сучасному світі;

·       Вихованням національно свідомого громадянина України;

·       Формуванням особистісних якостей учня, його світогляду, розвитком здібностей”;

·       Вихованням поваги до Конституції України, державних символів України, української мови як державної;

·       Вихованням поваги до народних традицій та звичаїв, національних цінностей українського народу та здобутків інших націй;

·       Виконанням  вимог Державного стандарту освіти;

·       Підготовкою учнів до трудової діяльності.

Топоровська Наталія Ігорівна

          Викладач має хороший рівень науково-теоретичної та методичної підготовки,  володіє багатим арсеналом дидактичних методів і прийомів навчання, добре обізнана з віковими та індивідуальними особливостями учнів, що створює сприятливі умови для забезпечення належного рівня викладання предмету. Постійно перебуває у творчому пошуку, прагне до систематичного підвищення рівня фахових знань та методики майстерності,  якісно забезпечує виконання наукових, методичних, психологічних та етичних вимог до сучасного уроку. Підвищує інтерес в учнів до вивчення іноземної мови,  створює позитивну мотивацію за допомогою різних інноваційних форм і методів роботи на уроці, використовує активні форми навчання.

        Невід'ємним у роботі викладача є застосування проектної методики, використання методу колажу, що сприяють розвитку в учнів ініціативної незалежної уяви, самодисципліни, співпраці з іншими учнями, корисних дослідницьких навичок. Проектна технологія сприяє стимулюванню креативності,  спонукає учня творчо мислити, самостійно планувати свої дії, інтегрувати знання різних предметів та практичного застосування їх у житті, удосконалювати навички і культуру міжособистісного спілкування та праці.

        Велику увагу викладач звертає на нові комунікативні підходи до організації навчального процесу та використання сучасних інтерактивних форм і методів роботи на уроці. Для того, щоб учні могли висловлюватися вільно англійською мовою на уроці, розвивати навички усного мовлення їх необхідно зацікавити  і створити можливі умови для ефективного спілкування між собою і з учителем. Такі можливості створює викладач, використовуючи відео матеріали та мультимедійні програми.